Latest Diablo 3 News
DiabloWiki Updates
Support the site! Become a Diablo: IncGamers PAL - Remove ads and more!

NL help

Discussion in 'Newcomer Forum' started by trashX, Apr 14, 2008.

  1. trashX

    trashX IncGamers Member

    Joined:
    Apr 11, 2008
    Messages:
    645
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    NL help

    when i look around the forums these days all i see is Ladder
    ive posted around 5-6 trade threads offering and needing various things
    noone seems to respond...
    soooo my question is, does anyone on these forums even play nl anymore?
     
  2. Copilot

    Copilot IncGamers Member

    Joined:
    Mar 3, 2007
    Messages:
    881
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    120
    Re: NL help

    Maybe not on your realm, but I see 40% of the posts on uswest are NL. Probably also because lots of people on NL already have good gear so all they really do is craft and want crafting supplies.
     
  3. aishilee

    aishilee IncGamers Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    777
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    166
    Re: NL help

    Yea. i am in NL - USWest

    mosqitoishv if u wanna add me. finding people to play wif too.

    haha that turtle. still trying to see him online. grr. lol
     
  4. LorveN

    LorveN D3 Off Topic Moderator

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    7,026
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    256
    Re: NL help

    I'm still playing (well, sort of) NL on Europe server. I keep track of all nl threads, but my needs are narrow, so I rarely find something interesting anyway.

    Keep looking, they are out there ^^
     
  5. Aien

    Aien IncGamers Member

    Joined:
    Dec 7, 2007
    Messages:
    480
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    83
    Re: NL help

    I haven't seen your threads, so I'm not sure what they're like. On East Nonladder I can tell you there's a small but fairly active trading community. One thing that does help is if you have a broad FT and ISO. It's rare that single item or very few item ISO threads get any responses in ENL, not sure if that may be part of your issue. Ability to accept currency too instead of "just trading for gore riders" etc. will likely get more responses.
     
  6. TurbulentTurtle

    TurbulentTurtle IncGamers Member

    Joined:
    Jun 21, 2003
    Messages:
    10,413
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    256
    Re: NL help

    Ah, Aishilee, I'm online right now! Where are you!?
    And yeah I pretty much only play NL now. Too many guys on there to abandon.
     
  7. aishilee

    aishilee IncGamers Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    777
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    166
    Re: NL help

    arr! im working now. damn man. i can only play when i get home . lol which is like another 8hours from this post.

    God should make the earth flat so as to have the same timeline throughout the world.. haha.
     
  8. hacgumyu

    hacgumyu IncGamers Member

    Joined:
    Mar 30, 2008
    Messages:
    68
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Re: NL help

    I am also interested to trade in US East NL... the trading community in this forum for UENL is pretty small, at least I didn't find what I want. But I resist to trade on battle.net without knowing who I trading with.. maybe we could find something useful from each other...

    my account in UENL is K_Tank
     
  9. TurbulentTurtle

    TurbulentTurtle IncGamers Member

    Joined:
    Jun 21, 2003
    Messages:
    10,413
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    256
    Re: NL help

    Maybe you should just start conforming to my time zone :lol:



     
  10. aishilee

    aishilee IncGamers Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    777
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    166
    Re: NL help

    lol i am online in game now turtle.
     
  11. Flip10thMtn

    Flip10thMtn IncGamers Member

    Joined:
    Dec 22, 2004
    Messages:
    1,080
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    166
    Re: NL help

    figures!

    I just got into work.

    I'm with TT, too many characters on NL (USW - SC - PvM). I'm mountain time zone and am on quite a bit Friday - Sunday (depending on weather). Been self G-Rushing for forges in private games of late but hit pubbies when I get bored with that. Normally slumming with a Strafe-Zon helping others out with quests & such.
     

Share This Page