Latest Diablo 3 News
DiabloWiki Updates
Support the site! Become a Diablo: IncGamers PAL - Remove ads and more!

My fury druid and some of his gear : /

Discussion in 'Druid' started by PacoQuerak, Apr 14, 2008.

  1. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    My fury druid and some of his gear : /

    For those who are new look at this and try to get some of these items.
    For those who have been around tell me what i should do next : D
    http://farm4.static.flickr.com/3219/2412130298_9eda5a38d9.jpg?v=0
    http://farm3.static.flickr.com/2229/2412130314_3dede9076f.jpg?v=0
    http://farm3.static.flickr.com/2170/2412130300_fc358ec103.jpg?v=0
    http://farm3.static.flickr.com/2122/2412130320_4cb49c8f1f.jpg?v=0
    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/2412130310/
    what is not included should be fairly obvious. P ebotdz, p gris weapon, nice charms, 37k ar (woops not so obvious) fort is the dusk and enigma is the archon.
     
  2. Verashiden

    Verashiden IncGamers Member

    Joined:
    Jun 25, 2006
    Messages:
    5,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    *humps Reaver*

    <3<3<3

    Um... guess you should perfect your charms? Not much more for you to do with that gear >.>
     
  3. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    Omg chucacabra on east ladder has a 280 50 DOH
    I still want to test giant thresher doom i know that much. Also i wouldn't mind having an eth doom for a rare duel vs a godly smiter.
     
  4. SlyFox

    SlyFox IncGamers Member

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    283
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    42
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    I want the reaver.. Mmmmm. What ammy are you using in the picture? +3ss/100 life?
     
  5. Verashiden

    Verashiden IncGamers Member

    Joined:
    Jun 25, 2006
    Messages:
    5,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    *still humping the Reaver*

    Isn't GPA better overall compared to GT?
     
  6. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    no i need to get one of those ammys too mostly for prebuff in gm 4v4 cuz i almost never die as long as my team ends up being the winning side... I got highlords and cat's eye and angelics

    The gpa does 9/5/5/5/5 fury with more damage while the gt does 8/5/5/5/5 with more requirments. I am pretty sure i have more then enough to use both though.
     
  7. Verashiden

    Verashiden IncGamers Member

    Joined:
    Jun 25, 2006
    Messages:
    5,894
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    Think the frame is gonna be worth the damage sacrifice? You can't expect to hit the Gosu Smiters more than once or twice so I'd think the extra damage would be key.
     
  8. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    No way, i am sure i hit them way more times than that. Haven't counted yet. They have to hit me atleast 8 times (not exactly sure how many again, haven't counted but i think it's more.) I pop on coa, enigma, draculs, angelics if they use exile (damn bmers). Sometimes though i do have trouble hitting your right, but no less then 3 hits which should be more than half their life... I dunno i just made the doom the day before yesterday lol so i got to test it more. 35k ar hits a lot though. I just beat this smiter named Toned who used to be almost totaly ubeatable to me before i made it, i can't say for sure but he is one of the best smiters i have seen. Oh man does charge lock fail now lol...

    Hey i got one other question. Notice i don't got bloodfists in there? yeah i wanted to have cerebus + fist option (i do 42 fhr deal cuz inkanddagger told me to lol) but there just is no room. Any thoughts at all?



     
  9. superjayson

    superjayson IncGamers Member

    Joined:
    Feb 14, 2006
    Messages:
    2,520
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    120
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    whats the question ?



     
  10. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    What would i remove to add those two items. Griswold's is possible but it is so handy vs zons, seems like the rest is indespencible no? Just wondering what someone else would do.
     
  11. dabeas

    dabeas IncGamers Member

    Joined:
    Dec 5, 2007
    Messages:
    312
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    are u using how, or oak w/ 35k ar im guessing how, but idk. im guessing all res/lifer scs?? since, no coh or um in ss. whats in the jalal? also, what kind of life do u have?? since, no bloods, 2x raven or w.walks w/ max blk?? basically is the life worth the xtra ed?? and :) :) :) :) :) i love to see non-pvp buils so goldly that they can rape. also, ill trade my dog for your gear, lmk if ur interested :p
     
  12. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    Oak, 3 frw scs 1 10 fire 2 11 light, rest is 3/xx/20 scs and ss gc lifers
    jalal has 7fhr/9str/9dex/27ed another dupe brought to you by jsp.
    doesn't it say like 9500 there? I run around with eth tomb at 9400 vs smiters and hammers, i just vanquished a jsp challanger hammerdin 5-3 and i got some screenshots : p he wasn't bad either, actualy a liberator who knocked me cold a couple times. ofc i got screen shots ^ ^
    what kind of dog you have? i like pit bulls lol kinda want a nice dog.
     
  13. The Son Of Disaster

    The Son Of Disaster IncGamers Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    not to be a stickler but i dont think your supposed to mention other sites that sell things at all. just to warn ya.

    iv got a pretty similar get-up goin on my fury rabies cept your etomb is 12 ed better than mine, same res. mines 40/15,15/15 though

    are you on ladder?
     
  14. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    Yo aren't you Killgore or no lol? Just cuz he has the same jewels on his e-tomb.
    I didn't think jsp counted as a site that sold things... sure you can pay for fg but if you look at my profile there you will see that i didn't.
    Yes i am on tah east ladder.
     
  15. The Son Of Disaster

    The Son Of Disaster IncGamers Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    nah my drood is level 4 named MiserySignals on east nl.

    idk about the site thing i just threw it out there since i didnt know.
     
  16. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    oh snap i completly forgot to include cleglaws claws. I am also considering the whole tele shifter thing.
     
  17. The Son Of Disaster

    The Son Of Disaster IncGamers Member

    Joined:
    Jun 17, 2007
    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    from what I have heard tele shifting is a fine tuned science of skill but it is certainly something worth practicing as i think it could be situationally useful, and cant really hurt anything.

    clegs claws are nice but imo the stash space could perhaps be better used.
     
  18. PacoQuerak

    PacoQuerak IncGamers Member

    Joined:
    Jun 4, 2006
    Messages:
    323
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    122
    Re: My fury druid and some of his gear : /

    YEah can't figure out what to lose. Mabee i put all my anti caster stuff on a rabies druid if i make it. I got all the frw gcs i needs... an extra e tomb, all the rabies switch stuff and bramble..
     

Share This Page