Latest Diablo 3 News
DiabloWiki Updates
Support the site! Become a Diablo: IncGamers PAL - Remove ads and more!

Lets change our way of writing

Discussion in 'Off-Topic' started by Jimi-, Apr 29, 2005.

  1. Jimi-

    Jimi- IncGamers Member

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    935
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
  2. Andy2702

    Andy2702 IncGamers Member

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,842
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    348
    Original:
    how about no......I don't feel like doing it....

    by the way, you can make it even more complexed by translating the translation :)

    Translated:
    HOW ABOUT NO...I1111!1!!1!11!11!!!1!!!1!11!1!1!!!11 LOL DONT FEL LIEK DONG IT..

    BY1!1!!!!!11!1!111!!1!11!11 WTF LOL DA WAY U CAN MAEK IT EVEN MORA COMPLEX3D BY TRANSLATNG DA TRANSLATION )
     
  3. Ash Housewares

    Ash Housewares IncGamers Member

    Joined:
    Jun 30, 2003
    Messages:
    21,802
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    467
    let's not and say we did
     
  4. Jigga-Scrooge

    Jigga-Scrooge IncGamers Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    3,336
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    255
    im in agreeance with ash.
     
  5. Jimi-

    Jimi- IncGamers Member

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    935
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    it was ment as a joke
     
  6. Ash Housewares

    Ash Housewares IncGamers Member

    Joined:
    Jun 30, 2003
    Messages:
    21,802
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    467
    we understood
     
  7. Beowulf

    Beowulf IncGamers Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    3,434
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    120
    And didn't find it funny
     
  8. Geeno

    Geeno IncGamers Member

    Joined:
    Jun 23, 2003
    Messages:
    1,972
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    346
    hahaha it has a number one instead of an exclamation

    hahahaha

    hahaha

    ha.... ha

    ... ohhhh.....
     
  9. nrabbit

    nrabbit IncGamers Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    1,368
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    166
    I THINK ITS FUNY :lol:
     
  10. Steel_Avatar

    Steel_Avatar IncGamers Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    3,087
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    255
    Don't be offended. It's just that we've seen it before, and it got old really quick.
     
  11. SilentMagik

    SilentMagik IncGamers Member

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    273
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    57
    What's actually funny is that someone went through the trouble of writing that thing..
     
  12. Lord_Shinnok

    Lord_Shinnok IncGamers Member

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    2,524
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    165
    haha, he has no life or friends. haha
     
  13. nrabbit

    nrabbit IncGamers Member

    Joined:
    Oct 6, 2004
    Messages:
    1,368
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    166
    hilarious :grrr:
     
  14. Jimi-

    Jimi- IncGamers Member

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    935
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    165
    i wasnt offended in anyway :thumbsup: , i just thought people didnt get i was beeing sarcastic,
    i know how a old joke suxxor so i get your point
     
  15. CyberHawk

    CyberHawk IncGamers Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    2,358
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    255
    hehe..thats actually kinda cool. Tho it didnt seem to spell it out the way I think I would.
    Like "I PWN U NOOB"
    was spelled like "I PWN U NOB" ..see I like NOOB better

    And then I put "I love CyberHawk"
    and it put "I LOVA CyberHawk" ..LOVA I dont care for..reminds me of that damn song Mr. LOVA, LOVA

    but otherwise, it was pretty cool.:)
     
  16. Cloud_Walker

    Cloud_Walker Banned

    Joined:
    Aug 5, 2003
    Messages:
    2,384
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ignore me if you want, I thought this was pretty funny:

    Original:
    Structuralism is a method of approach, rather than a distinct philosophy, that has application in both linguistics and the social sciences. In linguistics, it is the theory that language is best described in terms of its irreducible structural units in morphology, phonology, etc. In the social sciences, it is the view that the key to understanding observed phenomena lies in the underlying structures and systems of social organization.

    Translated:
    STRUCTURALISM IS A MATHOD OF APROACH RATH3R THAN A DISTINCT PHILOSOPHY TAHT HAS APLICATION IN BOTH LNGUISTICS AND TEH SOCIAL SCEINCES!!!11!!1 OMG IN LNGUISTICS IT IS TEH THEORY TAHT LANGUAEG IS BST DASCRIEBD IN TERMS OF ITS IREDUCIBLE STRUCTURAL UNITS IN MORPHOLOGY PHONOLOGY 3TC11!1!!1 IN TEH SOCIAL SCEINC3S IT IS TEH VEIW TAHT TEH KEY 2 UNDERSTANDNG OBSERVAD PH3NOMENA LEIS IN DA UNDARLYNG STRUCTURES AND SYSTEMS OF SOCIAL ORGANIZATION!1!!1 OMG WTF
     
  17. IDupedInMyPants

    IDupedInMyPants Banned

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    2,522
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Let's go **** ourselves.
     
  18. LorveN

    LorveN D3 Off Topic Moderator

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    7,026
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    256
    original:
    jesus christ, never thought this would happen. I can't understand some 15-year-old geek would sit down and just make this translator...

    translated:
    JESUS CHRIST N3VER THOUGHT THIS WUD HAP3N!!!1!!!! I CANT UNDERSTAND SOME 15-Y3AR-OLD GEK WUD SIT DOWN AND JUST MAEK THIS TRANSLA2R.1!!11!!!!!111!!1!1 OMG WTF LOL

    ---
    Please note it doesnt change the name "Jesus christ"! It has a bit of built-in moral! :D:D:D
     
  19. Mecal

    Mecal IncGamers Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    466
    i like how it adds "omg wtf lol" at the end of the sentance. :lol:
    (on all of em)
     
  20. LorveN

    LorveN D3 Off Topic Moderator

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    7,026
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    256
    if you check 4 posts up, it actually only added "OMG WTF" ;)
     

Share This Page