D2 economy....

Wolv

Diabloii.Net Member
D2 economy....

For once I'd like to see an economy thats not influenced by dupes.

Back in 1.09 dupes were common. For awhile the soj was a legit form of currency, until a mass soj dupe occurred. Dupes of hacked items (iths) was commonplace. Occy rings, cliffkillers ammys, con rings were used as currency for a short time....

Whats lost in all that is a legit economy. Trying to trade a Bstar, a Bartucs, or a lidless for items is pointless. I can spam a list of good uniques all evening and not get a decent offer or even a reply. I can't even package a decent trade for, say, IK armor cuz owners want high runes or runeword stuff...

I dunno why Blizz doesn't rollback the servers a few hrs when mass dupes occur. Sure, some peeps will lose some godly legit items, but in the long run its better for the overall D2 community....

Discuss
 

Omikron8

Diabloii.Net Member
Wolv said:
For once I'd like to see an economy thats not influenced by dupes.

Back in 1.09 dupes were common. For awhile the soj was a legit form of currency, until a mass soj dupe occurred. Dupes of hacked items (iths) was commonplace. Occy rings, cliffkillers ammys, con rings were used as currency for a short time....

Whats lost in all that is a legit economy. Trying to trade a Bstar, a Bartucs, or a lidless for items is pointless. I can spam a list of good uniques all evening and not get a decent offer or even a reply. I can't even package a decent trade for, say, IK armor cuz owners want high runes or runeword stuff...

I dunno why Blizz doesn't rollback the servers a few hrs when mass dupes occur. Sure, some peeps will lose some godly legit items, but in the long run its better for the overall D2 community....

Discuss
Eh, we get what we pay for. Besides the cost of the game (which is for the game itself not for the online play) we pay nothing so we should expect nothing more than a minimal level of service on battle.net from blizzard. May sound harsh but the 1.10 patch was a gift to which we were not entitled.
 

TheDarkSide

Clan Officer - US East Hardcore
Your best bet is to find a group of people to game with and trade amongst yourselves instead of the bnet community . Or try trading on the trade area of the forum here . Ive got lots of good deals trading here and I feel they are all legit traders . No Wug nOOb insults before , during , or after the trades either .
 

ch33s3 m4st3r

Diabloii.Net Member
Omikron8 said:
Eh, we get what we pay for. Besides the cost of the game (which is for the game itself not for the online play) we pay nothing so we should expect nothing more than a minimal level of service on battle.net from blizzard. May sound harsh but the 1.10 patch was a gift to which we were not entitled.
I wish they would take their gift back, 1.10 has done more harm than good.
 

warlock_666

Diabloii.Net Member
ch33s3 m4st3r said:
I wish they would take their gift back, 1.10 has done more harm than good.
and you really belive the 1.10 patch is useless?

lol whatever floats your boat man :lol:

hmmm, Deja Vu anyone?
 

ch33s3 m4st3r

Diabloii.Net Member
no, but i prefer dueling in 1.09 and the ease of making characters in 1.09, i also preferred how the non bm legit pally games were always full of people dueling, and now they are empty -_-
 
TheDarkSide said:
Your best bet is to find a group of people to game with and trade amongst yourselves instead of the bnet community . Or try trading on the trade area of the forum here . Ive got lots of good deals trading here and I feel they are all legit traders . No Wug nOOb insults before , during , or after the trades either .
Absolutely! Public trading is ridiculous.

NB :)
 

Gorny

Banned
In public trading, alot of people want more for less. Though there are some out there that are not like that. Trading here or with the same group is better by far.
 

velveteenwabbit

Diabloii.Net Member
Nastie_Bowie said:
Absolutely! Public trading is ridiculous.

NB :)
I definitely agree with that. ^^;

I need to find some nice, normal sane people to trade with >.>;


edit: and yeah, I'm glad all (err, well, most? i dunno... i've seen less of it lol) that crappy stuff is gone. That hasnt' made it any easier to trade, however, but, maybe the fact its gone is good enough hehe

*likes the patch* (save for the fact it takes ages to lvl, but, it gives you a bit more appreciation for the game--whether you want that appreciation or not. XD)

~V/W :xlady:
 

Fearox

Diabloii.Net Member
I really can't see how the dupes can be a problem if one choose to only trade with people on this forum and so on. I had no problems at all with the Iths and all that crap in 1.09, since I only traded with people in the clan and people I know irl. As long as the cheaters don't disturb the servers I'm happy. I never play in open games, so I never even see the dupes.
 
Top