Happy New Year


We’d like to take this opportunity to wish everyone a happy new year. May 2013 be a prosperous and happy year for you. Also best of luck to the Diablo 3 dev team, we hope they’re able to pull off something impressive this year and get D3 on track and more of you guys behind the game. Cheers

Tagged As: | Categories: Site News

Comments

You're not logged in but can still post comments. Register or login to remember your details.
  1. I am gonna kick the new year off with my witch doctor. I had leveled him up to about 40 and left him, but I put a hellfire on him and he has been a blast! I got him up to 54, and I realize what all the fuss about zombie bears was about. The bears along with constantly shooting hellfire balls is blasting everything to hell. I may have found a new favorite class, and I have some pretty good hand me downs from my wiz to give him when he reaches 60. It’s just cool that I found something I like this far after launch. I even have a decent self found Thing of the Deep to give him.

    That’s all fine and good, but I really need to do some shit around the house this year instead of playing D3 so much. Hopefully Actiblizz will keep on track with the game and put out more patches and get the team death match PVP going. I know it will be a good year because it is an odd number year, and I always have better luck in an odd number year. Hope everybody is safe and having a good new years eve(whatever time zone you are in)!!!!

  2. 2012, the year the Diablo franchise suffered multiple gun shot wounds and now lies in critical condition.

  3. yeah happy newyear all
    to the D3 devs … more PVE and NO pvp , thx !

    peace

  4. Happy new year Incgamers , Thanks flux, Elly and the rest for this site 🙂

  5. Happy New Year guys.Great job with the site.Keep doin’ it.

  6. happy new year to you guys as well! Also hoping things turn around so I can be more supportive of the newest game in my favorite series.

  7. The game is so sucky, that I hope they cancel its development. It’s just so bad.

Comments are closed.